Hår vård

publicerat i Allmänt;
Nu tänkte jag göra ett inlägg om mina favorit hår produkterna som jag använder då många var intresserade utav det så här får ni två av mina favoriter som jag använder mest:
 
Moroccanoil Original
Detta är en utav mina favorit hårvårdsprodukter, oljan är rik på bitaminer, antioxidanter och protein samtidigt som den har en stärkande och vårdande antifrizz-effekt. Jag brukar använda den i lite småfuktigt hår efter att jag har duschat, den gör håret glansigt, lent och det funkar också som värmeskydd. Sen är det ett stort pluss att den luktar så otroligt gott också!! (Använd helt inte dom billiga hår oljorna som man köper i butiken, dom hjälper inte, dom lurar en och dom skyddar inte håret)
Moroccanoil Original Oil Treatment 100ml
 
GHD Gold Claassic
En plattång som jag verkligen inte kan leva utan! Den gliter lätt över håret och man behöver inte trycka hårt för att håret ska bli platt, man kan göra lockar, platta och även vågor med den då den blir varm även på "ovansidan". Visst den kostar rätt mycket, själva plattången kostar 1949:- men det är sååå värt!! När jag köpte den så köpte jag ett helt paket och fick en väska till den på köpet och då kostade den runt 2000 kronor. Jämfört med alla dom billiga plattängerna som man kan köpa vart som helst så håller den här mycket längre, den håller håret plattare och ger håret en viss glans, den sliter nästan inget på håret och den drar inte av några hårstrån. Så om ni vill ha en bra plattång så dra till bellbox!
GHD Gold Classic Styler

Jag använder även ett shampoo som är köpt på bellbox men jag minns inte vad det heter :( 
 
 

Kommentera inlägget här :