falter.blogg.se/so

allt går upp för mig när solen går ner

Publicerad 2013-02-28 14:20:00 i Allmänt,

Sitter i skolan och har psykologi just nu, blir köttbullar till lunch eheh tagga hästkött kanske? ;) 
Snackar om det sociala perspektivet och fyfan vad sjukt att samhället verkligen passar in på det psykodonamiska, biologiska och sociala. Älskar psykologi allt är så logiskt :D 
Har inga planer för idag alls, har inget plugg och har inte bokat in mig på något pass så tror att jag ska laga mig något gott, fixa mig och sen ta lite kort kanske? Min hy är jätte len just nu så ikväll så blir det bara kroppen jag ska peela lite mer och sen är jag helt redo för solariet hihi. Jag ser ut som ett vandrande lik just nu så det krävs verkligen några solarium besök, har bara problemet att jag har jätte lätt att bränna mig i början vilket suger hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela