falter.blogg.se/so

palla shii

Publicerad 2013-02-28 14:31:05 i Allmänt,

Känns lite som vissa utav mina läsare har läs och förståsvårigheter, har minnesförlust eller så är ni bara riktigt jävla trögfattade.. fan lider nästan med er fast nej. Jag har som sagt räknat kalorier och det har jag snart gjort i 3 veckor vilket har lett till att jag har gått ner 3 kilo. Ja man skulle kunna äta vad man vill om dagarna men bara man håller sig under sitt kalorimål vilket jag alltid har gjort. Om ni tycker att min blogg handlar om skräpmat och att jag äter det hela tiden så måste ni ha svårt med matte eller vara värsta hälso psykos för på 2 månader har jag ätit sån mat 2 gånger vilket innebär en gång max och en gång donken (när jag skulle hem från min pojkvän för inget annat fanns i närheten). Visst jag är fett sugen på sån mat men jag äter inte den för att jag skriver att jag är sugen på det? Jag har tillräkligt med förnuft och håller mig ifrån det då jag inte vill dö i förtid. Visst händer det att jag äter det ibland men när man går på en diet måste man unna sig någon gång och då ha en äta vad man vill dag men ändå hålla kalorimålet.Egentligen så är ni bara löjliga som ens pallar ljuga för er själva, för vem är det som vet bäst om vad jag äter? Det måste ju såååå vara ni eller har jag fel?!?!? 
Aja tycker ni är löjliga och ville få min åsikt sagt, klaga om ni vill men jag bryr mig inte.. nu ska jag dra till gymmet och ta hand om mig själv, chiao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela