Julklappstips!

publicerat i Allmänt;
Jag har ju tidigare bloggat om lite Julklappstips men jag har ju inriktat mig väldigt mycket på en viss målgrupp så tänkte gå lite utanför boxen och tipsa om lite julklappar för andra målgrupper. Jag kollade runt lite på nätet och hittade minajulklappstips.com där jag hittade riktigt många roliga julklappar som man oftast inte tänker på. Det finns allt från ölprovning till pappsen, modell för en dag till flickvännen eller syrran eller varför inte ge en present till henne där hon får göra sin egen parfym efter vad som passar henne bäst? Det finns så otroligt mycket saker som man kan ge i julklapp än vad man tror. Jag tog mig lite tid för er och letade fram några julklappar som man kan ge till flickvännen, syrran, kompisen eller mamman som inte är allt för dyra.

Kommentera inlägget här :