Sälja guld?

publicerat i Allmänt;
När jag städade här om dagen så hittade jag lite smycken som jag fick från min mormor när jag var liten och sen insåg jag att det var guldsmycken.. efter lite letande på nätet så hittade jag en hemsida som heter guldhandlaren, man skickar in sitt guld och sedan får man pengar för det. Åh sen kom jag och tänka på att tänk om jag skickar in alla mina guld ringar, halsband och armband.. undra hur mycket jag skulle få för dom?! Tänk så skulle jag få över 10.000 kronor! Det hade varit helt underbart eftersom då hade jag kunnat resa hur mycket jag vill till min pojkvän utan att ens tänka på att jag måste jobba för att få pengar eller så hade jag åkt utomlands och shoppat lite för dom pengarna, fast egentligen så borde jag lägga dom på mitt sparkonto och sedan använda när jag blir äldre :) Har ni något guld hemma som bara ligger och skräpar som ni kanske skulle kunna tänka er att sälja? Tänk på att ni kan tjäna redigt mycket på att sälja erat guld när ni ändå inte har någon användning utav det.
 

Kommentera inlägget här :