Sponsrat inlägg: Telia HBO

publicerat i Allmänt;
Sex and the City är en amerikansk tv-serie som baserades på boken med samma namn. I seriens två första säsonger handlar avsnitten i stort omkring Carrie Bradshaw's jobb med att skriva sin spalt, och hennes research i ämnet. - I Sverige har serien visats på TV3 1999-2004 och fick väldigt höga tittarsiffror!

Serien handlar om Carrie Bradshaw (hon är seriens huvudperson, och fungerar även som berättarröst.) och hennes tre vänner Samantha Jones , Charlotte York och Miranda Hobbes, och deras liv som singlar i New York. Den har blivit väldigt populär för sina autentiska bilder från gator, klubbar, butiker och restauranger i New York, samtidigt som den tänjt på gränserna för mode och sexuell tabu!
 

Själv har jag inte sätt så mycket på just serierna men jag har sätt filmerna och serien är minst lika bra som filmerna! Jag älskar deras humor som dom har och att det utspelar sig i underbara New York, med mycket shopping och allt!

Du kan se Sex and the City med HBO i Telia Digital-tv, som du kan skaffa HBO gratis i sex månader via Telia digital-tv! Hur grymt är inte det? Så det kan ni ju göra! Kommentera gärna om ni sett serien, och isåfall vad ni tycker om den såklart!  
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah Moberg:

heejsan :) såg på bloggerfy.com att du har en foto-blogg och skulle verkligen uppskatta åsikter eller tips om bilderna som finns på min blogg. jag är ny på det här med att fota och skulle behöva en knuff i rätt riktning :) ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :